Laser XLR8

Niskoenergetyczny laser XLR8 znalazł zastosowanie w leczeniu przewlekłego bólu. Zabiegi wykonywane przy jego pomocy są nieinwazyjne i nie powodują dyskomfortu u pacjenta. Długotrwałe efekty terapii można zaobserwować po serii kilku naświetlań. Ich ilość i częstotliwość jest dopasowywana indywidualnie do każdego pacjenta.

Czym charakteryzuje się laser XLR8?

Laser XLR8 to urządzenie wielkości smartfona, które z powodzeniem wykorzystywane jest w terapii podologicznej. Dzięki niewielkim rozmiarom jest nie tylko wygodne w użyciu, ale przede wszystkim pozwala precyzyjnie skierować strumień światła w źródło problemu.

Światło emitowane przez XLR8 to promieniowanie czerwone o długości fali 635 nm. Gdy trafia ono do komórek pobudza obecne w nich receptory. Dzięki temu w tkankach rozpoczynają się intensywne procesy naprawcze i regeneracyjne.

Laser XLR8 należy do tzw. laserów niskoenergetycznych. Charakteryzują się one tym, że emitują promieniowanie o niskiej mocy. Ma to wiele zalet. Jest bardzo skuteczne, ale przede wszystkim bardzo bezpieczne. W czasie zabiegu tkanki nie ulegają uszkodzeniu, a działanie lasera XLR8 skupione jest jedynie na miejscu objętym procesem chorobowym.

Jak działa laser XLR8?

Laser XLR8 działa przede wszystkim przeciwbólowo. Szczególnie na ból w obrębie stóp. Promieniowanie, które emituje, ma również właściwości regeneracyjne.

Leczenie laserem XLR8

Leczenie laserem XLR8 stosuje się u osób, które zmagają się z przewlekłymi dolegliwościami bólowymi. Są to głównie pacjenci z zapaleniem rozcięgna podeszwowego stopy, bólem ostrogi piętowej, nerwiakiem Mortona lub zapaleniem ścięgna Achillesa. Terapię można włączyć we wszystkich przypadkach bólu pochodzenia mięśniowo-szkieletowego.

Leczenie laserem XLR8 bardzo często proponowane jest pacjentom z długotrwałą cukrzycą. W wyniku tego schorzenia dochodzi do uszkodzenia nerwów czuciowych w kończynach dolnych, co skutkuje nieprzyjemnymi dolegliwościami: bólem, osłabieniem czucia, pieczeniem, mrowieniem i drętwieniem. Z zabiegu mogą skorzystać również osoby po operacji chirurgicznej.

Zabieg laserem XLR8 trwa zaledwie 15 minut. Jest on całkowicie bezbolesny i nie powoduje powikłań. Efekty są odczuwalne po zakończeniu całej serii naświetlań. Ilość zabiegów i ich częstotliwość podolog ustala indywidualnie dla każdego pacjenta.

Zobacz
Nasze referencje

Systematycznie korzystam z profesjonalnej opieki INSTYTUTU PODOLOGII w Poznaniu i nie mam problemu z paznokciami, pęcherzami na stopach czy odciskami. Mogę skoncentrować się na odpowiednim odbiciu i kroku biegowym, nie przenosząc zbędnego obciążenia na biodra i kręgosłup. A co najważniejsze czerpać radość z biegania.

podwójny mistrz Europy Masters w maratonie, dziennikarz

W trakcie naszej kilkuletniej już współpracy pani mgr Agnieszka Nowaczyk, właścicielka Instytutu Podologii, dała się poznać jako osoba profesjonalna i kompetentna, która z dużym zaangażowaniem podchodzi do swojej pracy zawodowej.

W codziennej praktyce wykorzystuje sprzęt wysokiej klasy i utrzymuje wysoki poziom świadczonych usług

…polecamy Instytut Podologii i Klinikę Medskin Agnieszka Nowaczyk, z siedzibą w Poznaniu, jako odpowiedzialnego i profesjonalnie przygotowanego do współpracy partnera w organizowaniu szkoleń.

Dyrektor Dorota Kolęda

Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Szkolenie zostało wykonane sprawnie, przez wykwalifikowaną kadrę, a w programie kursu zostały uwzględnione zarówno zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne. Szkolenie w pełni spełniło oczekiwania kursantów

Dyrektor Maria Sowińska

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Jakość przeprowadzonego szkolenia została wysoko oceniona zarówno przez osobę biorącą udział w szkoleniu jak i przez Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu. … Instytut Podologii dał się poznać jako rzetelny i wiarygodny partner w realizacji szkoleń

Z-ca Dyrektora Emilia Sulkowska

Powiatowy Urząd Pracy w Słupca

Szkolenie zostało zrealizowane zgodnie z ustaleniami zawartej umowy dotyczącej organizacji szkolenia i spełniało oczekiwania uczestników.

Dyrektor Małgorzata Matczak

Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie

Zlecona usługa szkoleniowa wykonana została należycie, terminowo oraz zgodnie z zawartą umową, z dochowaniem wszelkiej staranności w zapewnieniu wysokiego poziomu szkolenia. Organizację szkolenia oraz sposób prowadzenia zajęć oceniamy pozytywnie.

Dyrektor Dorota Kolenda

Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Szkolenie przeprowadzone zostało profesjonalnie i na wysokim poziomie oraz zgodnie z warunkami umowy. Jakość przeprowadzonego szkolenia została wysoko oceniona zarówno przez osobę biorąca udział w szkoleniu …

Z-ca Dyrektora Emilia Słupecka

Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy

Szkolenie przeprowadzone zostało terminowo, zgodnie z harmonogramem szkolenia. zaś dokumentacja prowadzona była poprawnie. Szkolenie w pełni zaspokoiło potrzeby i oczekiwania kursantki zarówno w zakresie kompetencji … jak również w zakresie organizacyjnym.

Dyrektor Jolanta Gałkowska

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Pod względem merytorycznym i organizacyjnym powyższe szkolenie nie budziło zastrzeżeń, dokumentacja kursu prowadzona była poprawnie oraz terminowo, zaś powierzone zadania zrealizowane zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.

Dyrektor Leszek Juraszek

Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach